Klinikfest och årets första grillning

Klinikfesten i fredags var väldigt rolig. Jag har dock inga bra bilder, men lägger kanske upp några iaf, haha.
Började kvällen med att nästan alla från dialysen (alla som skulle vara med på festan alltså, var inte alls många) och några andra träffades på O´Learys 1 h innan. Tog en cider. Briska granatäpple, var jättegod :) Sen gick vi till Club 700 där festen var alltså. Var någon rolig prick i dörren som skulle scanna vissa personer för vassa föremål. Han hittade väl en dildo hos en, en kniv hos en annan och en gammal tvättsvamp hos den tredje.

Väl inne fick man gå runt och mingla lite. Köpte ett glas rött i baren. Dags för mat och man fick slå sig ner vid borden. Maten var supergod och jag åt som ett as. Var så mätt att jag inte kunde röra mig. Dumt, men hade ju inte ätit sen lunch och klockan var väl kanske 20-21 någe. Det gick runt en magiker vid borden och trolla lite. Jag tycker att det är helt otroligt vad de lyckas, jag skulle aldrig klara av någe sånt. Han var även upp på scen och körde en föreställning med lite hjälp från publiken. Skrattade asmkt. Han var vädligt rolig. Svalde en asstor ballong t ex. Anna och Erik (?) skulle härma honom men de lyckades inte svälja sina. 

                 
         

Sen vare även ett schalger meddly med festgruppen. Staffan från dialysen hade klätt ut sig till tjej - pajlettklänning, silverleggings, klackskor, stora bröst och svart peruk. HAHA. Jag skrattade så hårt att jag fick svinont i magen. Var superlänge sen jag skrattade så mkt. Markus från AVA hade också klätt ut sig till tjej och en läkare från 93/83:an. De var så roliga. Försökte filma och ta kort men blev inge bra.


             

Ja. Sen vare dans på scen och då gick de flesta hem. Jag och Malin och några andra från jobbet stannade iallafall kvar och dansade tills vi blev utslängda (kl.01). Då for jag hem och däckade i soffan av utmattning (hade bara druckit 2 glas vin och en cider).


        
                   Johan, Karuna, Matilda, Staffan och Nasim (dialysen)
                              och sen Anki, biträdande från 93:an.

Vaknade av mig själv kl.09 på lördagen. Tur! Hade glömt ställa klockan och skulel iväg hem till Kiina. Ida, Sanna och Rebecka kom och hämta mig kl.10.30 så jag hann gott och väl göra mig iordning.
For hem till Kiina och kikade på hennes hus. Så fint :D Sen pratade vi massa och åt grillat. Så gott :D

Lördagkväll spenderade jag hemma. Var iväg och jobbade i söndags morse. Sen har jag jobbat dag både idag och igår. Hade iofs Apparat och vatten utbildning hela dan idag. Har lite ont i ryggen av allt sittande, men är ju liksom inte van med det längre.

Nu ska jag snart ner och åka i mammas nya bil ;)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Em

Madde! Jag har ju glömt att svara på ditt sms, men jag kommer iaf på lördag =)

2010-04-27 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback