Jobb och stan

Jovisst har jag blivit förkyld nu. Trevligt. Jag är iaf inte så pass dålig att jag måste vara hemma från jobbet, så ag har jobbat kväll igår och dag idag. Efter jobbet idag var jag en sväng upp på stan. Köpte en present, lämnade tillbaka min klänning och växlade pengar (de på Forex sa att det tydligen var asdyrt att handla med kort i England så det blev att växla en del). Jag köpte även med mig mat hem. En To go box från Saigon, hade Resturangchansen så fick 2 för priset av en, så då löste jag matlåde frågan också ;)

Annars har jag inte så mkt att säga. Håller på och ser det nya Gossip girl avsnittet nu. Är lite segt så det får sta och ladda medans jag skriver här och kollar runt lite på andra bloggar.

XOXO


PS: White Lies är på London Live! ikväll kl.19.30 på STV2 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback