Håller på och packar!

Provar lite kläder som jag kan tänka mig att ha på mig i England, men är liksom inte nöjd med vad jag ser i spegel. Har ingenting med kläderna att göra, de nog skitsnygga egentligen. Men jag är så himla missnöjd med mig själv just nu och den här jävla mensvärken som sväller upp min mage och gör den stenhård, gör inte saken bättre. På måndag blire en F&S kort som inhandlas.

Slut tjatat!


Ska bli så kuul att åka iväg :D Att träffa Julia, att se hur hon bor, vart hon jobbar och sen se Bristol och London. Har ju aldrig varit i England förut. Tycker liskom inte att Stansted airport räknas riktigt.
Jag hoppas på fint väder och lämnar paraplyt hemma :)
Vet inte om jag kommer kunna somna inatt, kommer vara rädd att försova mig, men som tur är ska morfar köra mig till tåget (orkade inte ta väskorna på cykeln, och tänk om det regnar?) så då om jag har packat allt gör det inget om jag skulle försova mig, för skulle ju liksom hinna iallafall :)


Annars så vill jag bara säga att jag älskar vädret vi haft idag, trots frosten på cykeln imorse. Jag behöll trots allt koftan och jackan på mig, är ju redan förkyld. Men andra gick runt i t-shirts och åt glass. Haha. Snacka om att folk har längtat efter lite sol.

Innan jag fortsätter måste jag berätta att Glee har börjat igen. Såg det nya avsnittet idag när jag kom hem från stan (jag och Becks hade gått en sväng, hade med mig en present till henne eftersom hon fyller 25 år idag, Grattis!).

XOXO


Kommentarer
Postat av: Julia

Woohoo!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback