Glad Påsk! Glad Påsk! Glad Påsk! Glad Påsk! Glad Påsk!

 
                       Sandra och jag som påskkärringar ;)


Långfredag igår och då spenderade jag halva dagen på jobbet och andra halvan (efter att varit hemma en snabbis och sett på det nya VD avsnittet) hemma hos Jossan. Åkte med de nya busslinjerna och jag har verkligen inte någon bra erfarenhet. Blev fel när jag åkte dit och sen när jag skulle hem slutade det med att jag fick ta en taxi. Arg som fan är jag på dem.
Det var trevligt hemma med Jossan iaf ;) Gick på en promenad, fixade mat, tittade på Så ska det låta, Hans och hennes och sen Solsidan :)

Sen så har det ju även varit Skärtorsdag och då var jag ledig. Tog en riktig sovmorgon och for till stan. Hämtade ut mitt pass, mina och Rebeckas tågbiljetter samt min Muse-biljett :) Ser verkligen ut som en fånge på pass-kortet. Helt sjukt att det blir så. Tyckte inte att jag stirrade så mkt som det nu ser ut som om jag gör.
Var även till H&M och tänkte köpa den där benvita A-linjeformade klänningen med blommor på axelbanden, men den var så klart slut :(

På eftermiddag/kvällen var jag hem till mormor och morfar (Sandra, Filip, mamma och Lena var också där). Hade påskmiddag. Fanns även kräftor :) Blev rätt sent, för vi satt och spelade massa kort. Men det var trevligt.

Idag, påskafton, har jag haft sjukberedskap och om jag har fattat rätt så kommer jag få betalt trots att jag inte blev inringd. Trodde verkligen att jag skulle få åka in och jobba så jag hade räknat med att få jobba extra och få kval på det. Men som sagt tror jag att jag kommer få betalt iallafall, men inte lika mycket så klart.

Ikväll ska jag hem till min faster, eftersom hennes man fyller den 7:e. Förhoppningsvis blir det inte påskmat, haha. Som om allt går som planerat ska jag och Sandra ut och dansa ikväll :)

Glad Påsk!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lisa

OJ VAD SÖTA!

2010-04-03 @ 16:43:04
Postat av: Julia

Otroligt SÖTA!! ;D

Jag är rätt säker på att du kan hitta den klänningen på H&M här! Ses snart! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback