Fredag och Lördag

Igår jobbade jag först. Skulle egentligen varit ledig men var tvungen att bya lite med Paula så jag kan åka till Bristol på torsdag. Var trött, men det gick bra. Sen efter jobbet for jag hem, tittade på det nya The Vampire Diaries avsnittet (lika spännande som vanligt!), sen blev det in i duschen och iväg till Indigo. Var där redan till kl.18 så vi fick bord :) Supergott! Det var jag, Sanna, Frida, Rebecka, Ida och lilla Miranda :)

Åkte hem vid kanske kl.21 och då gjorde jag en cheesecake, som jag nu ska kolla vad som är gott att garnera med. Tittade på Solsidan och sen stekte jag 2,5 kg tacos samtidigt som jag stod och dansade till Rock klassiker, haha. Hade redan bytt om till pyjmas så om grannarna såg mig måste det ha sett helt sjukt ut.

Idag är jag ledig. Ska hem till min moster om 1 h och umgås med henne och Vilgot, som förmodligen har blivit jättestor nu. Sen vid 18-19 tiden kmr Sandra, Filip, mamma, Lasse, mormor och morfar. Vi ska fira mig eftersom jag fyller då jag åker till Julia.

Kanske dags att sätta fart, är alltid sen nuförtiden.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback