Dans afro

Har äntligen köpt F&S kort igen och igår var jag på Dans afro med Åsa från jobbet. Det var jättekul och vi ska gå nästa onsdag också :) Jag ska försöka gå på de passen som börjar så man kan åka direkt efter jobbet. Jag har ju så svårt att komma iväg sen om jag väl kommit hem. Dans afron börjar 17 så det är bra och sen på måndag ska jag nog på Aerobicsen som börjar 16.30, det blir också bra :)

Idag är jag leeeeeeedig :D Så jävla skönt. Somnade i soffan innan 21 igår, vaknade vid 23 och gick och la mig i sängen istället. Sen imorse vaknade jag så klart först vid 7 men somnade om och gick inte upp förrän vid 11. Behövde verkligen sova.

Det är rätt trist väder idag och så har jag huvudvärk :( Men jag ska inte klaga. Har sett ett Glee avsnitt nu på morgonen (avsnitt 15 med Madonna låtar). Var jättebra :) Ska kanske leta upp någe från avsnittet på youtube och lägga upp sen.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback