Timebomb (True Blood S02E08)


Jag älskar det här avsnittet av True Blood. Avsnitt 8 av säsong 2. Timebomb. Det har liksom allt. Spänning, humor och Godric ;) Se så liten han är ändå är han full av respekt. I'm actually older than your Jesus. I wish I could've known him. But I missed it.

Jag tycker att det är rätt roligt när Jason skjuter pastorn med ett paintballgeväret. Haha. Rakt i pannan. Och när Eric tittar på pastorn som om han är dum i huvudet när han ber honom döda honom. Haha. Som sagt jag älskar det här avsnittet.


        Så här är två till klipp från samma avsnitt som jag tycker borde ses:



Det syns verkligen vilken äcklig tönt Bill är. Förstår inte vad Sookie ser hos honom. Han är ju inte snygg någonstans. Han är psyko. Han är en ynkrygg som tror att han kan spela tuff, och han misslyckas så klart. Och what´s up with his hair? Jag gillar inte Bill, märks det? Tycker att Sookie kunde bli kär i Eric istället och det kanske hon kommer att bli nu när hon har druckit hans blod? ;)


Hey all! How is it going?! Haha. Klippet som kommer nu är rätt roligt. Är inte lika långt som det förra heller så ta och titta på det :)

 

Blev lite chockad och besviken igår när jag skulle titta på säsongsavslutningen, alltså avsnitt 12, och det inte fanns. Trodde att hela säsongen redan hade visats men det kommer visst inte sändas i USA förrän på söndag. Så det är ju himla typiskt. Finns ett promo klipp på youtube för det avsnittet men jag tänker inte lägga upp det här för då finns det ingen som kommer titta på något av avsnittet jag lägger upp.

XOXO

PS: Sluta snåla med kommentarer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback