Söndag och blåst

Det finns inget jag avskyr så mycket som att cykla när det blåser ute. Alltså seriöst nu måste vädret vända någon gång. Det har ju blåsit konstant i en vecka och idag är det värre än någonsin. När man vaknar på morgonen och hör hur det tjuter i träden vill man ju gärna inte stiga upp. Vilket resulterar i att man får stressa som en idiot för att inte komma försent till jobbet.

Gör ju delad tur idag, alltså jobba 7.30-13.30 samt 16.30-20.30. Är hemma hos mamma i Lundby nu. Brukar åka hit när jag gör delad tur. Jag är nämligen rädd att jag inte kommer åka tillbaka till jobbet om jag åker hem till mig. Och det bästa när mamma är hemma är att hon tjatar och har koll på klockan åt mig så jag verkligen kommer iväg. Haha.

Igår var jag sjukt trött när jag kom hem. Åkte förbi Maxi och köpte någe att äta efter jobbet. Träffade Madde, hennes kille, mamma och tvillingarna. Gud så söta de är. Jag skulle hälsa till alla, så nu har jag gjort det ;) Emma, Emma (eller kanske inte Segersten :P) och Lisa tjatade lite på mig igår att jag skulle komma till Indigo och joina dem. Var lite dumt för jag ville ju så klart åka dit men jag orkade verkligen inte.

Nu ska jag ta och äta något för det var sill till kvällsmat på jobbet. Blä.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe Madde då..<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback