Segersten och Frimis

Igår kom Emma hem till mig. Vi gick till Diana och köpte pizza samt popcorn på ICA. Sen hade vi det rätt bra hemma. Lyssnade på musik, gjorde oss i ordning, drack vin, kollade på Biff-Paiam på Facebook (man kan googla på honom också), läste journalgrodor, tittade på gamla foton, skrattade m.m. Haha. Men seriöst. Paiam var det värsta jag sett. Jag visste att han tränade mkt med att han var bodybuilder hade jag ingen aning om.



Senare på kvällen begav vi oss till Frimis. Det var mkt folk och mycket folk som jag kände. Så det var jättekul :D Träffade bland annat Sanna, Sofia och Josse :)

          
  
                          Finns mer bilder på bilddagboken.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha posarn på golvet... :)

Postat av: Karro

Vad har Madde i handen?!

2009-09-10 @ 17:38:00
Postat av: Madde

Karro: Ingenting. Du ser saker som inte existerar :)

2009-09-11 @ 14:03:37
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback