R.I.P Patrick Swayze

  

57-årige filmstjärnan somnade in hemma

NEW YORK.
Patrick Swayzes kamp mot cancern är över.

Den världsberömde filmstjärnan dog i går, 57 år gammal.

– Han avled stilla omgiven av sin familj, meddelade en talesman tidigt i morse.

                                                                                     Läs hela artikeln HÄR.


Jag visste inte riktigt att han var så sjuk. Visste nog typ bara att han hade någon slags cancer men typ inte hur allvarlig den hade varit, hur länge han haft den eller hur aggressiv den var. Fick typ en chock när jag läste i Ninas blogg att han hade dött. Och sen fick jag ytterliggare en chock när jag googlade efter bilder och hittade några där han ser ut att vara mkt äldre än 57. Nu när den första chocken har lagt sig känner jag mig mest ledsen.


                                                     R.I.P
                                             Patrick Swayze
                                  18 aug 1952 - 14 sept 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback