Quit playing games (with my heart)

Haha jag är bara tvungen att lägga upp den här. Helt sjukt dålig! När jag var liten var jag största Backstreet Boys fanset. Idag skämms jag nästan över det. Men 90-talet hade även annat som jag kan skämmas över som bland annat Zavannbyxor, "tatueringssmycken" och "bluffaloskor" (mina var alltså fejk). Jag är glad att det ligger bakom mig.

När Lisa och Sofia var här förra veckan så pratade Lisa om att BSB (ännu skämmigare med förkortningen) hade gjort comeback. Good luck! Idag kom jag iaf och tänka på det och sökte upp min favoritvideo på youtube. Vet inte hur jag kunde tycka att den var så himla bra, men det gjorde jag iallafall. De klipp jag hittat ligger efter lite med bilden. Musiken kommer först, ser helt wierd ut, men de andra jag hittade gick inte att lägga upp här. Så den får duga. Går ju alltid att titta på ett annat
HÄR.





Haha som sagt. PINSAMT! Vad var det jag tyckte var så himla bra egentligen? Var iofs helt kär i Nick, men c´mon! Vet att jag gillade regnscenen och egentligen borde jag inte erkänna det eftersom det typ är det pinsammaste av alla. Har ni sett hur Howard magdansar. HAHA.

Kolla även As long as you love me och Everybody (Backstreet's back) när ni ändå håller på ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha BSB är såååå bra

2009-09-01 @ 16:46:22
Postat av: sofia

HAHA lol. KOmmer du ihåg dansen till everybody? Den som vi uppträdde med på valborg en gång? OMG!

Jo, det är snyggt med slitet så ajg ska inte slipa och måla jätte noggrannt. Bara så att det inte är stora svarta fläckar mitt på bordet:)

Postat av: amanda

nej madde! nu tycker jag du är orättvis! Såå dåliga kan u v'l inte tycka dom är? ta bot deras gräsliga kläder och danser på på de gamla 90 tals låtarna och lyssna på texterna. dom är ju asssssss bra! jag ska gå på bsb med mamma och syrran i december i globen :) Fast mest bara för att deär så kul att gå och se snubbarna som en gång va ens idoler:)

2009-09-06 @ 10:04:23
Postat av: Madde

Amanda: Det är ju bara smörlåtar ju. Har alltid varit och kommer alltid att vara :P

2009-09-06 @ 20:09:38
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: amanda

hahah ja men det spelar ingen roll :D dom är as grymma. och spice girls också för den delen. man fattade u inte riktigt låtarna när manva liten, man bara älskade dom ändå. men nu på senare år så inser man ju att dom faktiskt är riktigt bra :D love it! ahhaa

2009-09-07 @ 17:36:49
Postat av: Nina

Haha du är inte ensam om att ha älskat dem :D

Fattar inte heller vad det var jag gillade med deras låtar eller videos. Jag var också "kär" i Nick och hade till o med ett album med bilder på dem som jag samlade på samt väggarna fulla av dem haha

2009-09-10 @ 13:33:52
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback