"Man kan inte låsa upp en dörr med en tidning!"

Jag kände att jag hade ett riktigt uselt tålamod i onsdags när jag vaknade. Vet inte om det berodde på att jag var så fruktansvärt trött att jag snoozeade i 1 ½ h eller om det berodde på att jag fick mitt månadsbesök av M. Jobbigt kändes det iallafall. Kämpar i motvinden till jobbet och lyckas komma i tid men möts av arga brukare som vill ha nycklarna så att de kan komma ut och gå hem. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, men på någe sätt så blev det en rätt bra kväll. Det trodde jag aldrig.

Jag jobbade även igår, fast då på Lunden. Slutade kl.14 så dagen kändes lagom lång. Svintrött var jag dock. Så jag gjorde absolut ingenting igårkväll. Tittade på Idol och pratade lite med Jossan på Skype. Vilket jag gjorde i förmiddags också. Eller inte med Jossan utan Christoffer. Även denna gång hade de varit ute och roat sig. Haha. Christoffer fick för sig att de skulle sjunga en låt. Hördes inte så bra och sen blev det massa laggning så jag la på. Efter ett tag ringer de upp och då har tydligen alla gått och lagt sig utom han och Jesper så då sjung de typ 2 låtar och sen hade vi allsång på den tredje, haha. De tycker att jag latar mig för mycket. Så jag lovade att typ skärpa mig. Julia och Kiina kommer hem till mig ikväll. Vi ska lata oss med tacos och Idol, haha. Men innan de kommer ska jag försöka att städa lite.

Har alltså varit ledig idag men ska jobba i helgen. Suck. På tal om mindre roliga saker så har min farmor fått bröstcancer. Hon ska ta mera prover, tala med kurator m.m. på måndag och sen ska hon opereras på torsdag. Håll tummarna för att det kommer att gå bra!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Aage

Vad har titeln med resten att göra? ^^ Var det något de arga brukarna sa?

2009-09-25 @ 18:59:11
Postat av: Lisa

usch det där med din farmor! hoppas att det inte är så farligt! håll mig uppdaterad

2009-09-25 @ 19:11:27
Postat av: Annica

Jag håller tummarna!



http://diamondsarenotagirlsbestfriend.blogg.se/?tmp=25194706

2009-09-25 @ 19:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback