Kusin Andreas´s 11 års firande

Jovisst. Igår kom Sandra & Filip och hämtade mig för att åka till Andreas som fyllde 11 år för ett tag sen. Vi åkte så klart fel. -Sväng skrek jag nästan till Filip när jag såg Segersjö skylten, men då var vi redan förbi den. Haha. Och sen sa jag att vi skulle svänga igen vid Åkersta. Var visst Ånkersta, så vi råkade åka förbi den skylten också. Haha. Trots detta missöde var vi näst först till kalaset (Andreas farfar var först). Strax dök de andra in ochdet blev genast fullt i vardagsrummet så jag gick upp med barnen till Andreas rum för att spela lite GH.

Det bjöds på smörgåstårta och sen min favorittårta till efterrätt (den jag hade på min examen). Jag hade hoppats på kött och deras goda sallad, men så blev det alltså inte.
Vid matbordet spelade Andreas över och klängde och slog lite väl mkt på stackars Filip. Han är för snäll för att säga ifrån på skarpen.

 
   

                      

Farmor var rätt nere. Hon hade varit på mammografi och de upptäckte en knöl som de nu har tagit ett cellprov ifrån. Svaret kommer inte förrän den 23:e. Så hon var rätt nervös. Hoppas verkligen att den är begnin eller att den åtminstoe inte har spridit sig. Jag tror att de upptäckte den rätt snabbt, så det är ju bra. Lilla farmor <3

XOXO


Kommentarer
Postat av: Jenni

sv: ah :)

jag grät, jag visste inte om uppföljarna, så jag satt och grär sjukt mycket efter James bitit henne haha :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback