Konstig hals och True Blood

Jag vet inte vad det är för fel på min hals. Jag har typ ont i den varannan/tredje dag. Visst ibland kan man ju få ont i halsen om man är uppe sent på natten (iaf jag och det har jag fått i alla år), men att vakna med halsont till och från är bara wierd. Det halsonda (är röd och svullen också) brukar bara hålla i sig en dag men det är ändå irriterande.

Jag sov länge idag faktiskt. Vaknade inte ordentligt förrän kl.12 och jag la mig inte så sent igår. Hade nog lite sömn att ta igen och dessutom finns det ju inget skönare än att sova i en nybäddad säng :)

Vad som är planerat idag - ingenting. Har tittat på avsnitt 8 från andra säsongen av True blood precis och nu måste jag vänta ungefär 1 h innan jag kan se avsnitt 9. Det är faktiskt bra. Och som Kiina tyligen redan hade förutspått så gillar jag Godric ;) Kiina tycker att han ser lite barnslig ut, men så är han ju bara 20 år också (spelar dock en 2000 årig vampyr).


    
 Som ni ser är Alexander Skarsgård med också. Lite kul när de pratar svenska, 
     Godric bryter dock på danska då han (Allan Hyde) egentligen är dansk.


XOXO


Kommentarer
Postat av: amanda

Hahhahahha hhhhha jag VISSTE DET!!!! jag sa ju att du skulle fastan;) efter första säsongen sa du att den inte va s bra men att man fastnar i den. det har du rätt i! haha men visst är 2an spännande? synd att din älskling dör. vilket avsnitt e du på? ja vill bara att marianne ska dööö nån gång. hon är ju sånt psyko!

2009-09-07 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback