Jobb, Willys, Marieberg och Fanny

Nu börjar det hände lite på jobbfronten. Ska jobba 4 turer nästa vecka på Rosenlund, Vivalldi. Har aldrig varit på Vivalldi men det kommer nog att gå bra. Hoppas bara att jag får t ex dela mediciner utan delegering för sköterskorna. Känns så löjligt annars. Ska alltså jobba som uska, suck. Hade ju hellre velat få några ssk-turer, men man får väl ta det man får. 

Den 5 okt ska jag på vaccinationsinformation och demostration, typ. Chefen från barn ringde och frågade om jag var intresserad att stå på listan för inringning till infektion där de kommer ha en vaccinationsmottagning på dagen och akutmottagning på kvällen. Jag var så klart intresserad. Har man tur kanske man får jobba med barnen. 

Igår var jag med mamma och Sandra till Willys så nu är det mer än fullt i mitt kylskåp (har lite av Sandras grejer till hennes fest imorgon där också). Sen släppte vi av Sandra på dansen och fortsatte till Marieberg. Jag köpte present till Sandra och mamma köpte även till Fanny. Eftersom hon fyller år idag GRATTIS! 

På tal om någe helt annat så ringde Jossan mig på Skype imorse när hon kom hem från en utekväll (klockan var alltså typ 11 hos mig och 02 hos Jossan). Det var lite kul, hörde ju på en gång att hon hade varit ute ;) Haha. Sen kom hennes roommates hem och härjade lite. Fick prata med både Christoffer och Pontus och sen höll Pontus på  framför Webcam, haha. Lite kul :) Jag saknar Jossan. Önskar att jag kunde åka och krama lite på henne.

Och på tal om en också annan helt sak så har Lisa blivit Team Jacob och är helt fast i The Twilight Saga nu. Yes ;D Jag gillart! Hon tycker dock att Edward är en tönt, kan vara för att hon inte läste första boken elelr för att hon har dålig smak. Jag vet inte vilket ;) hehe. Jag kan demostera med en serie vad som har hänt med Lisa:


Kommentarer
Postat av: jos

Du är söt du, saknar dig också! :D haha.. alltså gu va störda de va igår när de prata med dig, hoppas du inte tyckte de var jobbiga :P hehe.. ska ta upp deras lilla samtal snart nu när de vaknar, så får vi se om de skämms eller inte. hehe :P Va gjorde pontus egentligen? Ha så kul nu ikväll, hälsa Sandra från mig! PUSS

2009-09-18 @ 18:24:39
Postat av: Madde

Nja egentligen gjorde han kanske inte så mkt. Försökte få min uppmärksamhet genom att skriva när Christoffer pratade eller genom att stirra in i webcam och sen flasha bröstvårtan. :P Var inte arg på dem jag tyckte att det var rätt kul :) Var länge sen nån härjade så där sist. Tror fan va var Olander ;P så det var länge sen. hehe..Jag hälsar :)

Postat av: LIsa

Det är verkligen såååå! jag dör jävla böcker!! :D haha men jag gillar Edward och jag har kommit fram till att dom är soulmates och det är ju bra för jag är KÄR i Jacob så då kan jag ta honom!

2009-09-19 @ 18:06:52
Postat av: Kiina

Klart du inte behöver någon deligation, du har ju din ssk legitimation ju..

Ska du jobba hos oss alltså? Vad roligt i så fall =)

2009-09-21 @ 11:15:11
Postat av: Madde

Kiina: Ne så tycker jag med men jag tänker om det blir någe (mot alla odds) och det står usk på min anställning o sen ingen delegering kan det kanske bli knivit. Ska prata med ssk:orna. Vi får se om infektion, men jag hoppas på lite iaf. Vill ju ha ssk jobb :)

2009-09-22 @ 17:52:39
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback