Gossip girl & True blood

Nu har jag sett säsongspremiären av Gossip girls tredje säsong :D Känns bra att det har kommit igång nu. Men som vanligt är jag inte så stort fan av Vanessa. Blair och Chuck verkar iallafall stanna tillsammans och det gör mig ju överlycklig :)


            Titta på klippet för att se vad som har hänt under säsong 2

Medan en säsong börjar så slutar den andra. Har nämligen sett säsongsfinalen av True blood säsong 2. Och ja, det slutar spännande! Läste någonstans att tredje säsongen inte skulle komma förrän i sommar. Hmm. Undrar om det stämmer.

XOXO

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att jag redan hade sett nya GG, annars hade jag blivit tvungen att skicka mjältbrand i din brevlåda över din C&B-spoiler.

2009-09-15 @ 18:26:49
Postat av: Madde

Emma: Haha så stor spoiler var det ju inte. Hade kunnat skriva mer :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback