Gillar jag att gråta?

Det måste vara något fel på mig. Trots att jag vet att det finns en stor risk för mig att börja gråta när jag tittar på vissa filmer och serier som bl a Ghost Whisperer (som jag tittar på nu), Riskförlossningar, A walk to Remember m.m., så måste jag titta på dem. Gillar jag att gråta eller vad är det frågan om? Vet inte när jag blev så himla blödig heller. Gråter för nästan ingenting numera. Jag grät t.o.m. till Prison Break, iofs dog han ju men iaf.

Just nu finns det även andra fel på mig. Jag har huvudvärk och är röd och svullen i halsen, dessutom är jag trött. Hade planerat att gå på ett Friskispass idag, men jag vill inte riskera att bli ännu sjukare, spec när det regnar så ute. Regn förbättrar ju inte halsont direkt.

På tal om någe helt annat så ville jag inte vakna imorse. Jag drömde att jag hade fått en bebis med ingen mindre än Robert Pattinson. Så det är nog inte så konstigt att jag inte ville vakna, haha ;)

 
      

Det kanske är för att jag har tittat på massa av hans filmer (som jag drömde om honom alltså). Men det kan också¨vara helt enkelt för att han är så fruktansvärt snygg :)

Nu börjar Ghost Whisperer igen.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Jenni

det är underbart att drömma om rob :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback