Genom dina ögon & träningsvärk

Igår var det värsta sommarvärmen ute. Riktigt skönt. Jag var på stan med Lisa en sväng. Köpte present till Sandra som fyller 20 år nästa vecka och Lisa köpte lite kläder till Dennis. Sen så köpte hon även en bok till mig - Genom dina ögon av Stephenie Meyer :D Hon var tydligen skyldig mig pengar men det kommer jag inte ihåg, haha. Jag har inte bestämt mig om jag ska läsa klart Luft slottets som sprängdes först eller om jag ska läsa den emellan.

Igår var jag även tvungen att tvätta en del. Egentligen tvättade jag ju iförrgår men då kom en granne och snodde tvättiden trots att jag bara hade tvättat hälften. Visst jag hade inte bokat någon tid, men det var iallafall irriterande.

Idag har jag grym träningsvärk (dock inte som efter första core passet, men tillräckligt). Var på Aerobics 2 igår. Jo det var svårt. Och jobbigt. Men jag tänkter nog gå på det i fortsättningen med istället för att gå på ett 1 pass. Eller jag kanske kan gå på båda? Jag har ju verkligen ingen kordinationsförmåga eller rytm, så det är nog bra om jag går och tränar lite :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet inte än, har inte bestämt mig om jag ska med.. Vet inte om ja orkar gå ut..

Nej har inte såna, ska tillbaka om 2 veckor och ta dom..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback