Core, Elgiganten & Skopunkten

Var på Core igår (Friskis&Svettis) med Sanna. Min första gång. Ledaren sa att det kunde ta upp till en termin innan man fick in helt rätt teknink. Jag tror henne! Man ska balansera bäckenet som om det vore en skål med vatten, man ska dra in naveln mot ryggen och sträcka på halsen. Samtidigt som man ska göra vissa övningar. Men glöm inte att andas! Svårt, men kul :) Svårat är nog att andas samtidigt som man ska tänka på allt annat, blir att man släpper efter på vissa saker. Trot eller ej så har jag mest träningsvärk i låren, men det känns allt skönt i magen med :) Ska tillbaka nästa tisdag. 

Imorse kom mormor & morfar och hämtade mig. Vi for till Elgiganten de skulle titta på bl a en TV. Mötte upp mamma och Sandra där. Mamma skulle också kolla på TV, var inne på att köpa en på en gång, men det var bara en som kunde hjälpa till och rätt många före (trots att vi var där när de öppnade) så det blev ingen TV för någon av oss. Jag och Sandra gick in på Skopunkten för att vänta på mamma som grejade lite i bilen, mormor och morfar gick tydligen till IKEA. Var absolut inte meningen att jag skulle köpa något (mormor sa t.o.m åt mig att inte gå in dit), men när både mamma och Sandra köpte ett varsitt par så fick ett par ankelboots följa med mig hem. Och jag tror verkligen att jag kommer använda dem jättemycket :) 


      
            
        Sandra på Elgiganten        Grymma va? Köpte dem dock ej


Vi åkte sen runt lite till lite olika affärer. Var inne på AB någe Hedin och fick en bänkskiva sågad och lite annat. Det fick mig att sakna träslöjden lite, men jag kände mig rätt malplacerad bland sågspånen i min tunika och kilklackskor. Fick dessutom hålla i mammas handväska vilket gjorde sin del. Haha.

Ska kolla lite True blood nu.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback