Äntligen är Greek tillbaka

Tittade nyss på första avsnittet i säsong 3 av Greek. Jag insåg hur mycket jag har saknat den serien. Den är så himla rolig :) Älskar alla, hehe. Undrar om jag hinner titta på ett till avsnitt innan Lisa kommer och hämtar mig. Vi ska till Maxi och köpa någe ätbart o sen blir det förfest med Kiina hemma hos Lisa och sen Frimis (skulle jag tro). Jag har nyst sen jag vaknade imorse så det bådar inte gott, men turbuhalern och de blåa följer med så jag kanske klarar mig, tar nog med de vita också ifall att.

Förresten var det någon som såg Pirates of the Caribbean: At World´s End igår?

      
      

Pirates of the Caribbean filmerna är så himla bra. De tillhör mina top 6 filmer (andra som är på listan är The Notebook, A Walk to Remember och Twilight). Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides kommer att bli den fjärde Pirates of the Caribbean filmen. Yey! Premiären är beräknad till maj 2011.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback