54 dagar kvar till New Moon

                             Snälla ge mig 20 november nu!

Det är iallafall höst ute nu och egentligen längtar jag till december. Jotex höst/vinter katalog damp ner i mitt brevinkast för några dagar sen fullproppad med julgardiner, julstjärnor m.m. Finns det någe mysigare än julpynt? Jag tror inte det. Tänk va bra det vore om jag fick ett jobb med riktig lön så jag kunde spendera hela december med att köpa julklappar och göra min lägenhet till den mysigaste på hela Norr. Man kan ju alltid drömma :)

Tillbaka till verkligheten: Julia och Kiina kom ju hem till mig igår. Vi blev ännu mer lata så vi köpa pizza istället för tacos. Julia behövde nämligen riktig bakismat ;) Tittade på Idol och ifrågasatte lite av juryns beslut och sen tittade vi på Grease.

                
  

Ojoj. Klockan är redan snart 14. Dags att duscha kanske?
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback