White Lies - Unfinished Busniess

Eftersom jag och Lollo ska åka och se White Lies på onsdag så håller jag på och taggar asmycket med deras skiva och några klipp på youtube :) En av mina favorit låtar är Unfinished Busniess och tänkte dela med mig musikvideon till den nu, men då är så klart inbäddningen inaktiverad :( Klicka HÄR så kommer man till videon. Klippet här nedanför innehåller låten, men jag tror att videon är fanmade. Kolla även på DETTA. Det är typ någe slags promo för albumet. Asbra :)


  
       Låten handlar om en man som blir dödad av sin flickvän med saxar. 
Och nu vill han be om ursäkt, eftersom de bråkade, men kommer på att han är död
                            Låter kanske wierd men låten är superbra!



På tal och något helt annat så har jag hela lägenheten full med tvätt. Rentvätt alltså. Torkskåpet har tydligen pajjat. Kul liksom. Hade jag vetat det hade jag abra tvättat en maskin och inte tre. Trodde att jag nämligen hade ställt in på fel värme efter första tvätten, men nu efter 3 h har jag insett att det går inte att få torrt. Skåpet går igång, det hör jag ju, men jag vet inte vad som händer sen :( Slängde in en del i torktummlaren, men även det är koko. Torrt blir det inte. Så nu har jag då alltså hela lägenheten full med nytvättade trosor, strumpor och lite annat smått och gott. Vilken tur att jag inte bestämde mig för att tvätta lakana känner jag nu. De brukar jag annars tvätta först när jag har tvättdag. Men eftersom ingen verkar ha anmält felet till hyresvärden så blir det väl min uppgift nu. Suck.

Idag har jag iallafall blivit ordinatör på jobbet. Så nu kan jag göra allt :) Det är bra.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback