Vitt-mögel-skum i källarförrådet

Herregud. Jag visste att det kom upp en skum liknande sak ur golvet i källaren (inte hela utan bara den delen där det finns 2 k'llarförråd varav det ena är mitt) som luktar mögel. Det kan inte vara något annat. Och idag bestämde jag mig för att städa/rensa i källarförrådet och jag möts av 2-3 cm högt skum. Grooose!! Letade efter ett nummer till hyresvärden men hittade inget. Skickade iallafall ett mail och jag hoppas att de svarar på det.

Men nu är det gjort iallafall. Jag har slängt massa äckliga kartonger (de blir ju det av skummet och luften där nere) och så har jag packat ner mina sommarklänningar och tagit upp de lite varmare. Jag har även ställt alla julsaker på ett stället och alla balkongsaker/grillen m.m. på ett annat. Så nu är det rätt okej där nere :)

På tal om någonting helt annat så ringde de från USÖ idag (Cajsa och Linda som gick i min klass) och gav mig lite vaccinationstider v.43 och v.44. Mån-fre, 5-8 h per dag, båda veckorna :) Får verkligen hoppas att jag inte kommer råka sticka mig, för det lär ju bli en hel del sprutor. Känns kul att få jobba lite utanför Rosenlund och komma lite nämre mitt yrke :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback