Vad är det som är så speciellt med vampyrer?



Jag tänkte inte ens lägga upp del 1 med de 3 sista anledningarna eftersom jag tyckte att alla utom nr.6 var dåliga. Dessutom ser man ju i del 2 vilka de var så :)

Personligen älskar jag vampyrer just nu t ex Twilight, The Vampire Diaries, True Blood, Låt den rätte komma in, Moonlight (typ). Och även om jag aldrig kom ihåg vilken tid det var så jag kunde följa det så gillade jag Buffy the vampire slayer. Och så klart (suprice suprice) Edward Cullen, the perfect man ;) haha. Nemen jag vet inte riktigt varför. Eller jo det vet jag men det är svårt att förklara. Ett tips är att titta på videoklippet för jag tror nog man förstår då ;) En anledning är ju så klart att de är så himla sexiga (hatar egentligen det ordet - "hot" är bättre). Jag gillar inte blod och har svimmat ett antal gånger i dess närhet men när blodet är med vampyrer så ser jag på det på ett helt annat sätt, eller någe. Svårt att förklara.

Jag kanske gillar det så mycket för att jag vet att det bara är en fantasi. Men Gud vad jag önskar att det kom en Edward och tog mig med storm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback