Vaccinationsgruppen

Idag har jag varit med vaccinationsgruppen på USÖ. De har hållt på ett tag men vi ska ju börja vaccinera imorgosn så idag fick jag komma och få en datautbildning i SYStem Cross och lite annat. Och sen har vi varit och tittat på lokalerna. Funderat på hur vi vill möblera, fixat passerkort och lite så. Blev inte så mkt jobb eller aktivitet i sträck men jag kommer iallafall att få betalt för 7,5 h eftersom jag var där från 08-16. Känns bra :) Känns lite mindre bra med all planering. Är så mkt att tänka på och jag har ingen aning om hur det kommer att gå imorgon. Är rätt jättenervös för att någon kommer få en anafylaktisk chock eller likande. Usch.

Dags att lata ner sig lite i soffan.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Vaccinera mera! GOOOOOO Madde! ;D

Postat av: Annica

Jo gossip girl är bra, har inte följt serien ända från början men :)



Min pappa ska vaccinera sig idag, han är ju i riskzonen. Ska du vaccinera dig? Jag vet inte om jag ska göra det, men måste nog pga mitt jobb och så

2009-10-20 @ 13:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback