Regn, rusk och saknad

Idag känner jag mig typ arg. Vet inte om arg är rätt ord men det får duga. Jag är arg på vädret, de nya bussarna, äckliga människor på bussarna, att jag börjar bli sjuk (är på gränsen nu men det lutar mot feber typ imorgon), att Camilla gick vidare på Idol igår istället för t ex Moa eller Clara, att Eila är borta m.m.

Jag saknar min Eila så jävulskt mycket! Varför var hon tvungen att lämna oss?

Jag tittade på någe program på ettan igår och då handlade det om ett lejon, Christian, som bodde inne i London på 60-talet. Sen när han blev uppåt 80 kg skulle de vänja honom vid att vara fri. Det tog 3 år. Under dessa 3 år hälsade de "ägarna" på varje år och man fick se första återföreningen. Jag började storböla. 


Fan nu gråter jag igen. Återföreningen börjar vid 0:46.
Det är så himla fint (sant är det också, det är inte manipulerat). Gråter nog mest för att jag vet att jag aldrig kommer få träffa min älskling igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback