Nicklas Hocker - Black Hole Sun

     

Jag förstår inte hur han kunde åka ut i fredags. Vad är det för fel på folk som röstar? Hur kan man rösta vidare Rabih (som är sämst) och samtidigt rösta ut Nicklas (som var otroligt bra). Detta var även enligt juryn hans bästa framträdande! Okej Nicklas kanske inte alltid har gjort superbra framträdanden, men har Rabih det eller? NEJ. Jag kan inte komma på ett enda som har varit bra.

Ska väl sluta att jämföra, men jag blir bara så irriterad. Det jag egentligen ville säga var att Nicklas var asbra i fredags när han sjung Black Hole Sun som för övrigt var en jätebra låt. Jag brukar inte rösta men när jag såg att han skulle få sjunga om så röstade jag 4 ggr, dessvärre hjälpte det ju inte :(

Hoppas verkligen att Rabih åker nästa vecka! Vad är det då för tema förresten, Amanda? :)
XOXO


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, det är dansband eller nåt sånt. wiho..

Att rabhi suger är vi helt eniga om. Han ser ut som en stor jätte bäbis och han låter som en också! Kan inte folket bara tröttna på att det låter som att han har sex varje gång han sjunger?? Men det därmed nicklas är ju helt otroligt, jag är chockad madde. han är ju jääätte dålig!! OKEJ, rahbi kunde åkt först. Men det går inte ens att jämföra niklas me de andra (förutom rahbi). han är bara ett litet barn som inte kan ett skit. det spelar ingen roll vad han sjunger det låter lika tråkigt och banalt varje gång. det skulle vara orättvist om någon som typ Eddie som faktiskt kan sjunga och som HAR gått från klarhet till klarhet och blivit bättre varje vecka skulle åkt ut mot en liten dvärg hamster!



(oj va långt. jag blir upprörd när jag praar m idol hahahahaha)

Postat av: Annica

Jag gillar inte Rabih... usch han låter som ett får

2009-10-27 @ 13:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback