Helg och jag är ledig

        Två kvinnliga alkisar ~40 sitter och pratar om sex.
        Kvinna 1: Min man vill ju inte ha sex!
        Kvinna 2: Vad gör du då?
        Kvinna 1: Jag använder en gurka istället och nästa dag får han den på sin macka, lite fitta ska han ju ha!
        Kvinna 2 och folk omkring börjar gapskratta
                                        - Från Tjuvlysnat.se så klart!



Imorse låg jag och drog mig länge. Svintrött var jag för att jag har kommit tillbaka i min jag-kan-inte-somna-på-kvällarna/nätterna-period. Jag försöker ändå att gå upp innan kl.10 trots att jag ine börjar jobba förrän kl.13 de flesta dagarna. Men idag struntade jag fullständigt i klockan jag låg och läste Du visste aldrig att jag fanns av Maggie O'Farrell. Har fått låna den av min moster. Efter frukosten läste jag klart den. Den var lite annorlunda kan man säga. Inte uppdelad i kapitel och i början var man tvungen att verkligen tänka efter vem det är som tänker. Det är mest tankar som man får läsa. Fast den var väldigt bra trots det tvära slutet. Måste prata lite med min moster om det så jag ser att jag har förstått det rätt :)

Första veckan med massvaccinationen är avslutad. Det har varit rätt kul tycker jag. Igår hade jag dock så mycket mensvärk att jag knappt kunde röra mig, men det var bara att bita ihop och försöka vara trevlig emot patienterna. Klockan går rätt fort när det är tryck i kön. Vaccineringen går även fort då. Kajsa och Linda räknade ut att vi hade ett snitt på 2,4 min per patient under den första timmen i torsdags. Det är vädligt bra. Med tanke på att vi hade räknat med 6-10 min per patient.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback