Haha, så himla klockrent!

Alexander Dunerfors driver Kanal5s TV-serieblogg och har skrivit ett inlägg som heter CSI på 10 sek. Där man ser bilder som kan representera typ alla avsnitt som någonsin har gjorts. Var väldigt roligt :D


För övrigt har jag varit och jobbat med vaccinationsgruppen idag med. Det var inte lika mycket folk idag som igår, men det har rullat på bra :) Idag fick även Malin sin spruta, så nu tror jag att alla har fått sin. Jag har så klart överlevt min. Har fortfarande ont i muskeln. Ibland känns det som om det strålar lite ut mot armbågen och sen fingrarna, men det är bara när jag använder armen mycket. Jag mår annars hur bra som helst :)

Imorse blev jag väckt av Rosenlund som undra om jag hade fått sprutan och sen om jag kunde jobba runt den 25:e november. Vilket jag ju inte vet, eftersom jag bara fått schema för vaccinationsjobb t.o.m. v.45 och vi ska vaccinera ett bra tag till. För när alla fått sitt så är det ju dags för spruta nr.2 också.  Och jag jobbar ju hellre som ssk än som usk, men hellre som usk än som ingenting. Men vi skulle återkomma om det senare så hon :)

XOXO

PS: Glöm inte att vaccinera dig om du tillhör en riskgrupp ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack, ja den är toppenfin=) Och ännu finare pga fyndpriset=) Ses snart! Puss

Postat av: amanda

jag har börjat blogga igen haha.

och jag tillhör en riskgrupp, men jag får ingen för alla sprutor i min kommun är slut:(

2009-10-23 @ 07:30:56
URL: http://amandon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback