Fotobok och White Lies

Idag fick jag hem min fotobok som jag fick gratis av Fujifilm. Jättefin blev den. Är supernöjd. Det är ju förstås en fotobok med Eila. Min lilla älskling som jag saknar sjukt mycket varje dag. Vet inte hur många gånger jag började gråta när jag gjorde den. Började på en annan fotobok först, men den var en nyare mycket dyrare variant så jag fick göra om, men då hade jag ju lärt mig och redan bestämt vilka bilder jag ville ha så då gick det mycket fortare. Men många tårar har det blivit :( Jag kan verkligen inte förstå att jag aldrig kommer att träffa henne igen. Får man ställa ett ljus i skogen? Det får man inte väl?

Har iallafall tagit några bilder på fotoboken så alla kan få se hur fin den blev:

    
  
       
                      


Om exakt en vecka kommer White Lies att spela på Berns i Stockholm. Jag har vetat om det här länge eftersom jag råkade ta med mig en reklamplansch för detta när jag var i Stockholm och såg Coldplay. Men eftersom jag inte har haft något dirket jobb har jag tänkt att jag inte har råd att gå. Men så var jag inne och tittade på ticnet och såg att biljetterna bara kostade 295 kr. Asbilligt. Lollo ville också gå men så skulle hon jobba på natten, men lyckades som tur var byta så idag köpte hon biljetterna. Yes! Så nästa vecka vid den här tiden sitter vi i bilen förhoppningsvis nästan framme till konserten. Så jag kommer få stå i en svettig lokal, hoppa och lyssna på årets bästa skiva live! Hörde dem ju i somras eftersom de var förband till Coldplay så jag vet att det kommer låta awesome. Kan det bli bättre? Nope, det kan det inte :D


Kommentarer
Postat av: Julia

Är det ett sånt där gravljus tycker jag att man borde få det, men jag vet inte.. Superfin bok iaf! =) Vi måste ses snart! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback