Flytta till England?!

Julia tipsade mig för en vecka sen om att de sökte sjuksköterskor till England. Jag blev taggad och skickade genast iväg ett intressemail. Sedan blev jag uppringd i veckan och det lät jättebra. De sökte tydligen nyexaminerade sjuksköterskor till en ny klinik lite utanför Bristol, så man kunde bo i Bristol. Det ligger ju i sydvästra England nära havet (?) Det tar 1 h och 20 min med tåg in till London.




Jag har varit rätt taggad när jag har pratat med Julia om detta, men sen har jag legat i min säng på kvällarna och tänkt. Blivit tveksam om jag verkligen vill det. Men nu har jag kommit fram till att jag verkligen vill åka/flytta. Så jag har börjat med min ansökan. Och idag håller jag på och skriver om mitt CV till ett engelskt och det är inte det lättaste. Vet även att man måste göra ett engelska test vilket jag är nervös inför. Så frågan är om jag ens kommer kunna få åka. 

Jag hoppas dock att alla håller tummarna för min skull ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: jos

hej, gå in på google språkverktyg, eller language tools eller vad de nu kallar det. Är as bra verkligen! Där kan du smacka in en hel text på svenska så översätts det rätt av. Blir ju inet helt perfekt, men är en bra och snabb hjälp om man ska översätta fort..

2009-10-26 @ 06:13:04
Postat av: Emma

Google Translate heter det! Och jag tipsar verkligen om att du kollar texten efter för det brukar bli en hel del grammatiska fel..

2009-10-26 @ 07:02:18
Postat av: amanda

hahaha okej nej då vet ja inte. har inte pratat me eddie sen i fredags. men ja ska träffa honom imorrn så då ska ja fråga. eller står de på nätet redan? ja är ju sååå nyfiken! puss

Postat av: Julia

Pepp, pepp!! ;D

2009-10-26 @ 22:50:29
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh vad tufft. Jag ska hålla tummarna :)

2009-10-27 @ 13:35:36
Postat av: amanda

Det är coktail tema:) Puss

2009-10-27 @ 19:12:13
URL: http://amandon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback