Fint väder och fredag

Grattis världens bästa Lisa som fyller 22 år idag!




Tänk att det blev fint väder idag som jag hoppades på igår :) Mötte upp Sandra på stan vid 11.40 (jag var så klart 10 min sen) och sen sprang vi runt och letade efter en bra present till mamma i en timme. Vi hittade inget bra, men sen när jag var på väg hem stötte jag på Julia som skulle träffa Sanna på Zara. Så då följde jag med dem på stan en stund :) Under tiden hittade jag även en (som jag hoppas) bra present till mamma :)
Eftersom jag planerat att gå på stan i 1 h tog jag på mig klackskor. Det blev typ nästan 3,5 h istället, vilket har resulterat i att jag har rätt så skapligt ont i mina fötter.

Men men. Nu tänkte jag se om jag kan titta på det nya The Vampire Diaries avsnittet. Hoppas :)
XOXO


Kommentarer
Postat av: lisa

taack:D kan inte du lägga upp filmen på när dennis dansar och den när jag dansar när vi var här? :)

2009-10-10 @ 09:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback