Film på Bio, Grattis till Sofia och Ny hårfärg

Jag var till Filmstaden i tisdagsför att jag var ltie korkad och trodde att det kunde finnas förhandsvisningsbiljetter kvar till Bröllopsfotografen (hade fått mail om det), men de tog ju så klart slut samma dag som de kom ut. Så det var lite synd. På väg ut såg jag nya numret av Film på Bio som pryddes av New moon. Självklart tog jag med ett exemplar hem. Vad är det nu 42 dagar kvar till premiären?

    Idag är det ju torsdag den 8 oktober vilket betyder att
Sofia fyller 22 år :D
                                                   Grattis!

Har varit fint väder idag, så jag passade på att vädra mina höst och vinderjackor. Annars har jag inte varit utanför dörren. Lite dumt kanske, men jag har färgat håret, tvättat, bäddat rent och städat lägenheten idag. Behövdes göras, så jag hoppas på fint väder imorgon då jag ska upp på stan en sväng.


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback