Bingo!

Man kan undra varför jag är singel. För det heter ju: Otur i spel, tur i kärlek. Och jag hade verkligen otur i spel idag. Det har jag jämt. var nägra att få bingo några gånger, men nära skjuter ingen hare! Min mormor däremot hade lite bättre tur än mig (hon har även haft tur i kärlek så jag tror vi kan förkasta det uttrycket en gång för alla). Hon fick iallafall bingo 3 ggr. 2 gr vann hon som mest 150 kr men den tredje gången så vann hon 6000 kr och snäll som hon är så gav hon mig 1000 kr (Sandra kommer också att få en tusing) :) Det räckte tydligen inte med att hon betalade mina brickor och min dricka, utan hon ville dela med sig av sin vinst också. Hon är världens bästa mormor <3


Kommentarer
Postat av: Julia

WOW, 6000 kr!?! Madde, vi måste nog börja gå på bingo! Jag hade t.o.m blivit toppenglad av 150 kr, haha! Hoppas det gått bra idag! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback