Är trött och har huvudvärk

Så himla tråkigt för jag är jämt trött och har ont i huvudet numera. Vet inte riktigt vad det beror på. Det är ju inte så att jag jobbar jämt eller sitter hemma jämt och inte gör någonting. Kanske beror det på att det var länge sen jag tränade? Kanske. Veckan som kommer och nästa så kommer jag jobba till kl.18 eller 20 varje dag så då kan jag inte gå på de Friskispass som jag vill. Men jag satsar iallafall på danspasset på torsdag det börjar nämligen ca.19.

Idag är det jättefint väder ute. Eller jättefint kankse var en överdrift eftersom det blåser, men solen skiner iallafall :) Vilket är bra. För jag ska på bingo med mormor idag vid kl.17 så då passar det bra med en promenad upp på stan.

Tills dess ska jag väl äta något och en förbereda mig lite genom att läsa på om den nya influensan A(H1N1) eftersom det är vaccineringen jag kommer arbeta med nästa vecka.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback