Alla Helgons Dag

Igår efter jobbet gick jag och Sanna på stan en stund medan vi väntade på att klockan skulle bli dags för Indigo. Där träffade vi Julia. Var andra gången jag var där, och det är ju verkligen supergott, både vinet och maten :) Kan även berätta att jag köpte 2 sköna tröjor på gina tricot. En ljusaprikos stickad tröja och en svart stor kofta :)

Kom hem lagom till utrörstningen av Idol. Erika åkte. Hmm. Hur många gånger har Eddie hängt lös nu? Varför hänger aldrig Rabih löst? Varför åker han inte? Vavavava?

Idag har jag läst ytterliggare en wierd novell av Johan Ajvide Lindqvist. Tycker hans böcker passar mycket bra nu när det är Alla helgons dag och Halloween. Jag har även tittat på ett nytt avsnitt av The Vampire Diaries. Var rätt bra :) Var anit serien från början, men nu gillar jag den. Och på tal om detta så har jag vairt med Sandra, farmor och farfar till Axel och Märtas grav på N:a kyrkogården. När vi tände ljuset så tänkte jag inte bara på Axel och Märta utan även på Mårten och så klart Eila. Blir inte att jag åker till Minneslunden eller Lundbyskogen. Men jag tänker på dem iallafall.  


      
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback