The Volturi

 

Jag kan inte riktigt komma över hur otroligt snygg Robert Pattinson är. Han är nog en an världens vackraste män. Nu är det bara 17 dagar kvar tills det är premiär för New moon, får se om jag kan få biljetter tills då. De ska tydligen släppas imorgon. Vilka ska med? :)

Det var som förväntat massa folk på jobbet idag. Jag har fortfarande huvudvärk. Ska nog ta med med Alvedon till imorgon. Vi får massa nya bud och riktlinjer hela tiden så imorgon ska vi ha ett möte kl.8.45. Jag skulle egentligen ha börjat 12.45. Så jag ska nog inte vara uppe lika länge idag som igår. Får ju inte vara helt förstörd när jag ska på White Lies konserten imorgon :) Kommer nog klara konserten brilljant, för om inte annat kommer jag säkert på en adrenalinkick. Är mest resan hem jag är orolig för. Vill ju inte somna och lämna Lollo åt sitt öde :)

XOXO


PS: Har så klart sett nya Gossip girl idag. Älskar C&B :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Du klarade dig ju galant på hemresan! Det var bara för att vi spelade så mycket bra musik =)

2009-11-05 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback