Söndag den femtonde

Har drömt sjukt mycket inatt så jag var inte alls utvilad när jag vaknade. Kommer inte ihåg exakt vad jag drömde men det handlade iallafall om att jag och massa andra inte hade någonstans att bo och att vi var tvugna att gömma oss, så vi hade hittat ett hus i skogen som vi kunde bo i. Var massor runt det där. Huset låg iallafall i typ Lundbys djupaste skogar och sen skulle vi få ett jobb i Vivalla och vi ljög och sa att vi bodde i Vivallacentrum så då ville de träffa oss på en gång och det blev ett himla liv. Trött var jag alltså när jag vaknade. Härom natten hade jag annars en himla bra dröm. För då drömde jag att jag träffade Harry McVeigh och han kysste mig och så blev vi tillsammans ;) Borde ha mer sånna drömmar tycker jag.

Har sen segat hela dagen. Började med att läsa lite och sen titta på Frostbiten. En sjuk svensk skräckfilm med talande hundar. What? Haha. Ibland tittade jag skeptiskt, men när demonen (en vidareutvecklad vampyr) klättrade i taket medan han jagade en kvinna som höll ett barn (båda vampyrer så klart) så började jag skratta. Filmen får slutbetyget: Wierd men helt okej!

Nu ska jag gå och laga lite mat, tacos får det bli, enkelt och bra.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Kiina

haha den filmen är verkligen sämst..

2009-11-15 @ 23:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback