Snart är det dags

Japp imorgon bär det av till England. Nervöst. Bara jag kan komma till rätt plan i rätt tid så kommer nog resan att gå bra. Intervjun blir en annan femma. Men jag ska inte sitta här och tjata, utan nu ska jag sätta igång att plugga hårt på UKSH.

Så från och med nu måste alla hålla tummarna jättehårt tills tisdag kväll :)

XOXO


PS: Var mkt på jobbet idag, sov bara 2 h inatt och nu har jag jobbigt med andningen eftersom jag har varit hemma hos Lisa. Vi och Emmorna gjorde julgodis. Jag var väl den som var mest passiv, men det är förmodligen därför de blev goda :)

Kommentarer
Postat av: kiina

Det kommer gå jätte bra! Både för dig och Jullan! =) Lycka till massor! Puss å krsm

2009-11-30 @ 09:22:55
Postat av: Annica

Lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback