Sjuk trots allt?

Jag ringde och sjukskrev mig från jobbet igår, Rosenlund, ska ju egentligen inte jobba där överhuvudtaget så. Vakande vid 7 för att beställa tid för hälsointyg (men nu kanske jag kan be någon läkare på barn skriva på istället, vore guld). Och sen gick jag upp vid ungefär 9. Trots att jag inte gjorde någon speciellt på hela dagen så somande jag i soffan till Simpsons. Öh, ja. Vaknade till Dhw, men orkade inte se så jag gick och la mig. Sen sov jag mer eller mindre fram till kl.12 idag. Och jag är fortfarnade svintrött. Har ont i huvudet och halsen. Så jag kanske börjar bli sjuk trots allt. Hmm, inte bra.

Ska ta 2 Alvedon så jag piggnar till lite. För idag ska jag upp på stan med massa ärenden. Ska t ex in till polisen, arbetsförmedlingen, H&M, bibblan och Claes Ohlson. Blir bussen pga det äckliga vädret.

XOXO


                        PS: What´s up med Beypnces nya stil? Hmm.. 
                        Gillart inte. Sjukaste och fulaste kläderna samtidigt 
                        som hon dansar superwierd. Musiken är dock bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback