Scream awards 2009, fest och Ritz

Jag hade planerat att titta på Scream awards 2009 igår narr. Det började kl.00.45 på Kanal 5. Men så blev det inte för jag och Sanna följde med Julia på fest istället. Var lite synd att jag missade showen tycker jag, men jag vet iallafall vilka som vann eftersom jag har varit inne på hemsidan och tittat. Några som vann som jag var:

The Ultimate Scream - Star Trek
Best Fantasy Movie - Twilight
(så klart)
Best TV show - True Blood (också så klart)
Best Fantasy Actress - Kristen Stewart
Best Fantasy Actor - Robert Pattinson
Breakout Performance Male - Taylor Lautner
Best Foreign Movie - Låt den rätte komma in
(kul med en svensk film)
Scream Song of the Year - New Divane av Linkin Park (mot bl a Paramore och My Chemical Romance)
Best Villain - Alexander Skarsgård (som Eric, True Blood)
Best Superhero - Hugh Jackman (som Logan, Wolverine)
Holy Shit! Scene of the Year - Harry Potter and the Half-Blood Prince


Festen igår var trevlig. Kände typ ingen och jag var yngst. Men Sofie från jobbet i somras var där och Nadia från Förlossningen förra sommaren, och så kände jag ju så klart Julia, Sanna och sen kom Rebecka också :) Efter några shottar så spelade det ju ingen roll att man inte kände varandra längre. Shottarna var som tur var rätt små, men det blev många istället och jag tror nog att jag fick i min lite väl mycket igår, för jag har typ legat och sovit hela dagen.

               

Det var en förfest och sen drog vi vidare till Ritz. Premiär för mig. Jag tyckte det var stort och fint där inne. Sen var det roligt också. Man märke att det var skillnad på åldern också. Är ju 25 och inte 18/20 som Frimis. Så det var kul :) Sanna och Rebecka kom dock inte in :( Det var jättetråkigt. De behövde visst visa legg, medan jag som är yngre kom in iallafall. De hade otur kanske.

          

Jag hade inte varit så smart när jag valde mina skor, för jag hade så ont i fötterna att jag var tvungen att ta av mig dem när jag cyklade hem. Kanske ytterliggare ett bevis på att mina hämningar hade släppt en aning. Frös gjorde jag som tur var inte, trots att jag glömde min halsduk hemma hos Markus. Kom på det innan så jag sa det till honom. Så  jag måste försöka få tillbaka den någon dag.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka fina bilder ;D KUL kväll!! ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback