New moon - shame on me

Usch, skämms på mig! Jag kunde inte hålla mig tills på lördag (då jag ska gå och se New moon med Lisa, Karin och någon mer) utan började titta på min favorit hemsida förut idag. Så nu har jag sett nästan 1 h av filmen. And... I love it!! Eftersom det inte är så lagligt så har videon tagits bort innan jag hann se mera. What´s sucks. Ryktas om att det kommer en ny med bättre kvalité nästa vecka. Annars får jag helt enkelt vänta tills på lördag, eller gå och se den i veckan om abstinenesen blir för stora.

Efter vad jag har sett så kan jag säga att kritikerna kan gå och stoppa upp något. Tjuriga gamla tanter och gubbar. De har säkert inte ens läst boken.

      

Ska göra mig iordning för jobbet nu. Hoppas på en lugnare natt en den som var igår. Hann knappt gå på toa förrän kl.05.30.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback