Knivar i magen?

Att ha jobbat natt har verkligen påverkat min dygnsrytm, trots att det bara var 4 nätter. I förrgår sommande jag inte förrän vid 5 tiden, men natten innan somnade jag ju vid 21-22, så det är väldigt konsitgt. Och inatt/imorse somnade jag kanske vid 4 tiden. Men det berodde inte på att jag inte var trött, för det var jag. Hade ju jobbat kväll och det var rätt mycket, kom på när jag kom hem att jag glömt säga till en usk att städa ett rum, samt att jag glömt en dropppåse m.m. i ett annat rum. Glömde även berätta att det skulle komma en mamma och hämta medicin såsom idag. Men det är ju inte hela världen. Det jag skulle komma fram till att jag glömde detta för jag hade så fullt upp med annat, så jag var helt slut efter jobbet och ville bara sova. Varvade ner med att läsa Living dead in Dallas och när jag trodde att John Blund hade hittat mig fick jag världens magont. Det kändes som om någon stack mig med knivar i magen och sedan roterade dem. Helvete vad ont det gjorde. Kunde så klart inte somna, och jag började gråta mer än en gång över smärtorna. Ville kräkas, men det gick inte. 

Det blev alltså en jävulsk natt med magsmärtor, har ingen aning vad de berodde på, men idag mår jag iallafall bättre. Jag kan få så där ibland, men det brukar bara hålla i sig i 1-3 hugg, men nu höll det på i flera timmar. Var nästan övertygad om att jag inte skulle få någon sömn alls. Men som tur var somnade jag till slut.

Trött är jag idag, men då kanske jag kan få somna ikväll istället. Hoppas.
XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback