Jobbkaos

Har precis kommit hem från jobbet. Blev att jag jobbade ca.9-14.40 typ. Anledningen till att jag åkt hem så tidigt är att jag ska åka tillbaka till sjukhuset till 21.30 för då ska jag jobba natt på 26:an (barn). Vi (läs: jag, Malin, Sanna och Pernilla) har blivit "släppta" från vaccinationen och ska istället arbeta på barn ett tag. Hur länge vet jag inte, men "ett tag" sa Agneta. Kajsa och AnnaKarin är helt knäckta :( Men vi har typ ingenting att säga till om. Bara att gilla läget.

Jag har heller inte hört någe från Bristol än, men Katarina (min kontaktperson) har sagt att om det vill sig så illa att jag inte får komma på intervju ska hon försöka fixa ett annat jobb i England till mig :)

Så just nu är det jobbkaos. Får ta en dag i taget och försöka att låta bli att planera mitt liv. Resten av dagen har jag däremot redan gjort en plan för. Ska titta på nya Heroes nu och sen lägga mig och försöka sova några timmar så jag kommer orka vara vaken hela natten sen. Kommer att få kval.övertid inatt, man tackar! :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Kiina

Hörde av Linda i går att ni skulle jobba på barn, det blir väl bra? Något att tacka grissjukan för =) Antar att det beror på att vi alltid ska ha en barnsköterska hos oss nu, vilket är TOPPEN =)

Ses nån dag? Kram

2009-11-19 @ 10:01:56
Postat av: Madde

Jo det är ju därför. Skönt för er att ha en barnsköterska hos er, de på barn är dessvärre inte så glada över det. Men som sagt är det ju svinins fel, haha.



Ses någon dag låter bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback