Jobb och East West Sushi

Idag har jag ju jobbat (som jag numera gör varje vardag). Var även med Pernilla och Malin till barn en sväng för att aktivera våra kort. Så det ser ut som om det kan bli några dagar på barn inom en snar framtid också. Trevlig :) Älskade ju att jobba där i somras. Lite nervöst och stressigt kommer det så klart att vara, men man kommer nog in i det rätt fort. Bara jag kommer ihåg hur man kopplar dropp, tar prover m.m. Men det tror jag nog :)

Efter jobbet så åkte vi (jag, Malin, Kajsa, Anna-Karin, Linda och Ingela) iallafall till EWS och åt. Gud så gott det är. Och roligt hade vi också :D Har skrattat rätt mycket idag på jobbet. Jag och Malin höll på och tjaffsade på varandra. På skoj alltså :) Sa att jag inte ville sitta brevid henne imorgon, men då sa hon att jag var tvungen för att hon skulle kunna tracka mig, haha. LÅter kanske dumt, men det är kul :)

På tal om någe helt annat så har det varit fruktansvärt kallt ute idag. Sitter fortfarande och fryser fast det var typ 1 h sen jag kom hem. Hmm.. Vinter snart? Brr..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback