Hur ska jag klara detta?

Alltså, shit, vad mycket det är att läsa på och kunna inför intrevjun på tisdag. Vet inte hur jag ska komma ihåg allt. Jag hade väl inte tänkt på att en intervju i England är helt annorlunda mot vad en intervju i Sverige är. T ex så finns det en dress code. Så nu måste jag iväg och köpa mig en blus eller skjorta. Helst ett par "tidy" byxor också, men det har jag ju liksom inte råd med så jag ber till gudarna att mina svarta byxor är hela.

Vad är det som gör att just jag är så speciell och borde få jobbet? Snälla hjälp mig komma på något. Julia frågade mig förut och jag (vi) kommer liksom inte på något som är unikt för just oss.

Nu när jag håller på och läser allting så försöker jag att läsa högt. Det går inte så bra. Madeleine aka Stammarn. Vet ju hur de mesta uttalas helt klockrent i huvudet, men jag kan inte formulera orden i munnen.

Så just nu känns det inte som om mamma behöver vara orolig att jag kommer flytta. Men jag ska fortsätta att kämpa innan Lisa kommer och vi ska åka till Marieberg.

XOXO


PS: Vad bra att Erik är i semifinal :)

Kommentarer
Postat av: fia

äh det där klarar du! Grattis till intervjun!:D

2009-11-28 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback