Fars dag idag. Träffat pappa? Nej.

Känner att jag vill föra en liten kort sammanfattning på vad jag har gjort i helgen, för jag har faktiskt inte bara suttit hemma och möglat som jag ibland gör :)

Fredag: Var mycket som vanligt på jobbet. Stressade hem och stresstädade innan Julia och Ida kom hem till mig. Vi såg på Idol och sen kom även Rebecka förbi :) Vin, ost och kex hade vi (eller ja inte Ida då). Det var trevligt och gott. Till min förtjusning åkte Rabih ut. Äntligen!

Lördag: Vaknade kl.7.40 dvs 5 min efter att jag planerat att åka hemifrån. Skulle åka med Sandra och Filip till Stockholm över dagen. Bussen gick ju kl.8 från Fredsgatan. Ringde till Sandra och berättade att jag ju inte skulle hinne. Vilket hon inte accepterade. Så jag fick kasta mig ur sängen. Strunta i allt jag skulle göra och ta det viktigaste bara dvs. kläder och tänderna. Busschaffören var snäll och hämtade upp mig vid Svampen så att jag skulle hinna :) Kände mig inte så fräsch att gå i Stockholm hela dagen utan smink och borstat hår, men det fick funka. Blev mer shoppning än beräknat - 2 tröjor från Monki, örhängen från Ur&Penn, leggings, örhängen och halsband från H&M och en väska från gina tricot. Vi käpte även en present till Bea som fyller om en månad.

När jag kommit hem var planen att jag skulle träffa Julia och Rebecka och gå ut. Jag var supertrött och hade så äckligt hår att jag inte stod ut med det själv. Kände att det skulle bli massa mera stress för att sen inte ens veta om jag skulle komma in på Ritz, så jag bangade. Men tror nog att de hade minst lika kul iallafall :)

Söndag (idag): Varit hos min moster på Fars dag-lunch. Asgott, som vanligt. Fick med mig en matlåda också. Jag har inte återhämtat mig från den gågna veckan så planen är serier och soffan ikväll.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback