EMA 2009

Nu precis är EMA 2009 slut. Kan vara att jag är trött men jag tyckte inte att det var asbra. Men bra var det definitivt :) De som vann var:

     Best European Act - maNga
     Best Song - Halo (Beyonce)
     Best Live Act - U2
     Best Group - Tokio Hotel
     Best New Act - Lady Gaga
     Best Female - Beyonce
     Best Male - Eminem
     Best Urban - Jay-Z
     Best Rock - Greenday
     Best Alternative - Placebo
     Best Video - Single Ladies (Beyonce)
     Best Oush Artist -
Pixie Lott
     Best Worlds Stage Performance -
Linkin Park

Astrött är jag så jag ska gå och lägga mig.
Ska bara tillägga att White Lies konserten var bland det bästa jag varit med om :D Blir så klart ett helt nytt inlägg om bara det typ imorgon.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback