Årets första julklapp

Igår medan jag väntade på att mamma skulle komma till Bamboo, vi skulle äta, så var jag in till Kalejdoskåpet (felstavning?) och köpte årets första julklapp. Vem den är till vet jag inte. Det är så att vi har en gissa julklappen lek och eftersom jag vann förra året fick jag köpa en ny iår. Jag är rätt nöjd med mitt fynd :)

Annars igår så var jag så klart på jobbet och registerarade. Hade med mig kameran så jag tänkte att mina trogna bloggläsare skulle få se vilka filurer det är jag arbetar med (ibland är det hur mkt personal som helst, men det är vi som jobbar typ varje dag).


     Ingela                   Malin               Jag & Linda             Anna-Karin & Kajsa


Efter att jag och mamma ätit en god middag cyklade jag hem till Rebecka för att dricka te och äta scones. Alla (som jag umgicks med mkt) från klassen var där. Var superkul att se alla och Maria hade med sig sin lilla Isak. Så söt. Självklart ville alla hålla honom lite, och han var så snäll så det fick vi. Han ville dock inte vara hos Frida ;P


   Kiina & Frida                 Julia & Ida                         Rebecka

            
               Maria & Sanna          Jag, Karro & Isak


Kommentarer
Postat av: Segersten

Ah, där ser man..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback