Yeah!09

Såg en poster igår om Yeah!09 som ju är en gratisfestival i Stadsparken som är i helgen. Jag kände bara igen ett enda band på postern, men det var också det bandet som drog dit min uppmärksamhet - Blindside :)
När jag, Jossan och Micke var på Pier pressure 2007 så skulle de spela så då lyssnade jag lite innan på dem och tyckte att de var bra. Men sen var vi lite sena till festivalen så vi missade dem såklart. Men nu kan jag iallafall se dem :) Vem vill följa med? Det är ju inge kul att gå själv ;) Det ska vara fint väder i helgen så jag tänkte kanske åka dit både lördag och söndag för att kika vad de andra banden är för någe. Festivalen börjar kl.12 och håller på till 23 på lördag och söndag. Blindside spelar kl.22 på söndag. Vilket är jättebra eftersom jag ska på Jocke och Mairas 50 (25+25) års fest på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback